








Estas son las fotos de la última fiesta en @mantraspace con mis amigos Ken, Laura, Pepe, Alejandro y Alex donde hubo música electrónica toda la noche desde las 9pm hasta las 2am. Bailamos mucho y tomamos varios tragos que ofertaba la barra. Las imágenes fueron tomadas con el teléfono celular de Alex.
These are the pictures of the last party at @mantraspace with my friends Ken, Laura, Pepe, Alejandro and Alex where there was electronic music all night long from 9pm until 2am. We danced a lot and drank several drinks offered by the bar. The pictures were taken with Alex's smartphone.
For the best experience view this post on Liketu